03-10-2006, 05:45 PM
Men jeg synes ikke nødvendigvis et mærke der producerer nogle ting som er af en gennemgående kvalitet, er noget man bør investere i. Hvis andre mere nytænkende brands laver produkter af samme kvalitet men er dygtigere til design, innovation osv, så er det da klart mere lækkert at bruge sine penge på det. Rolex ejere skal ikke bilde mig ind, de køber deres Rolex's pga designet.
Det er ligesom Landrover: Skal man på safari i Afrika, så er det det eneste rigtige at køre i.
Men hvad der helt præcist gør Rolex til det mest prestigefyldte brand blandt folk der ikke kender til ure, det ved jeg faktisk ikke. For man kan nævne de første 5 brands, der laver mere lækre og komplicerede ure end Rolex.
Det er ligesom Landrover: Skal man på safari i Afrika, så er det det eneste rigtige at køre i.
Men hvad der helt præcist gør Rolex til det mest prestigefyldte brand blandt folk der ikke kender til ure, det ved jeg faktisk ikke. For man kan nævne de første 5 brands, der laver mere lækre og komplicerede ure end Rolex.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)