31-08-2006, 07:41 PM
Ikke uenig med LFlex - men mener dog, at hvis uret nu går 40 sek galt per dag - og sælge jo næppe selv har været klar over det da han sagde +/-15sek - så står man med en sag hvor det er mere end svært at vide om skaden er sket før - under - eller efter udvekslingen af uret - og så - i privathandler - hænger køberen på den - specielt hvis der er gået en uge, som beskrevet - inden han reagerer.
Det kan da være at problemet kan løses billigere end de 1200 hvis man helt giver f i at rense og smøre samtidigt, men hvem har interesse i det - og med 600 kr til hver side, lyder det som om begge kan overleve økonomisk - og uret har da givet fået en forbedring hvis det nu står nysmurt og renset, istedet for sidste service for år tilbage.
Det ville jeg - også om jeg sætter mig i købers sted - finde ret fair
vh John
Det kan da være at problemet kan løses billigere end de 1200 hvis man helt giver f i at rense og smøre samtidigt, men hvem har interesse i det - og med 600 kr til hver side, lyder det som om begge kan overleve økonomisk - og uret har da givet fået en forbedring hvis det nu står nysmurt og renset, istedet for sidste service for år tilbage.
Det ville jeg - også om jeg sætter mig i købers sted - finde ret fair
vh John
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)