Constellation - formentlig ref. 14381 - hvad siger I ??
TDN Skrev:Man plejer at kunne finde en krone hvis man har tålmodighed og leder lidt. Jeg synes det giver det sidste på en pæn krone på når nu uret ellers er i pæn stand. Hvis Peter ikke kan få et magen til så sig til, der er nogle steder de med lidt held købes. Den Connie krone jeg købte ved Cousins UK ligner din.

Det er godt nok også et rigtig flot eksemplar, du har fået ud af det - og du har ret i, at kronen der sidder på dit ur, ser ud til at være identisk med den, der sidder på min nyerhvervelse.

Jeg er enig i, at en flot krone i god stand vil højne standarden på uret, når nu resten af det tilsyneladende står så flot - men til gengæld skal det også være den korrekte krone. At sætte en moderne "replacement-krone" på (uanset om den er original Omega) ville være en forbrydelse !! Så hellere leve med den gamle som den er. Men som du selv siger, kan de stadig fås, selvom der ikke er mange tilbage. "Ofrei" har jeg hørt om, men "Cousins" havde jeg ikke - godt med alternativer !! Icon_e_wink
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Constellation - formentlig ref. 14381 - hvad siger I ?? - af pbr - 29-12-2011, 06:03 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)