Constellation - formentlig ref. 14381 - hvad siger I ??
TDN Skrev:Jeg kan se du måske får en udfordring. Forgyldningen på kronen er slidt væk og de er meget svære at få fat i, nye kroner til Constellations. Men Ofrei og Cousins UK kan måske levere, men først skal du lige have ref. nummeret. Min sidste Constellation måtte jeg have krone fra Cousins UK da Omega (Peter Halse) kun kunne få erstatningskroner der ikke ligner de originale og en sekund aksel måtte jeg skaffe fra Australien.

Tak skal du have, Thomas Icon_e_smile Jeg håber, at du finder din stål Constellation en dag Icon_e_smile

Hvis kronen er den originale, så tror jeg faktisk, at jeg vil lade den være som den er, under forudsætning af, at den ikke kompromitterer urets funktion eller modstandsdygtighed mod fugt. Mht urværket i øvrigt, så er jeg dog ikke så bekymret for et ur, der ser ud som om det er passet så godt på, som det er tilfældet Icon_e_smile

Men det bliver spændende at høre hvad Peter Halse har at sige om uret, når han får mulighed for at kigge det efter !
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Constellation - formentlig ref. 14381 - hvad siger I ?? - af pbr - 29-12-2011, 03:38 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)