24-05-2012, 10:16 PM
Glatnakken Skrev:Og i øvrigt - regner ikke med at købe på nettet som parallel/grey import. Jeg vil hellere betale de 1-2K ekstra i listepris og være sikker på jeg ikke skal bøvle med garanti rep. og vedligehold. Og som regel kan man da snakke om prisen uden at være krejler - sælgeren vil jo også gerne have en ny kunde.Køber du nyt, er jeg helt enig, men køber du brugt er det en anden snak.
De kendte "Good Guys" som vi tit omtaler herinde, giver jo også garanti, og netop fordi de er "Good Guys" er der ikke noget at være bekymret for
Glatnakken Skrev:Longines Legend Driver er vist langt over budget.........På ingen måde......mener listeprisen er lige under 13k for et spritnyt.
Faktisk er vintageversionen dyrere
Glatnakken Skrev:Men når i siger et mere sikkert ur end ML - er det så drift/brug eller gensalg i mener. Altså et ur der er nemmere at sælge ?Dem der siger det, mener helt klart mht. gensalgsværdien.
Vi har nok tendens til at fokusere meget (nogle vil sige for meget) på gensalgsværdien herinde og generelt i urtosseverdenen
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)