06-06-2006, 09:28 PM
np Skrev:kunne man ikke lave en kode som man skulle bruge for at oprette sig som bruger. denne kode kunne man så læse på vintageures hjemmeside. derved kan spammere ikke få adgang.
Jeg ved ikke om det ville virke, men tror at man burde kunne gøre det sådan at for at poste på vintage ure skal man enten være registret fuld ud som medlem = man afleverer sin email adresse i det mindste. Det er ingen 100% garanti, men hjælper en del - eller - man kunne måske som gæst få mulighed for at få en auto-genereret kode for at kunne poste.
Koderne skal naturligvis sendes til folks email, og derefter skal de aktivere sig via et link (som normalt registrerer IP). Lidt besværligere for gæster, men de kan stadigt være med uden at skulle give navn osv, bare en email adresse som kun sidens fædre har.
Det er professionelle no doubt, men jeg har faktisk aldrig set på et eneste andet forum, timezone, Ebay, watchUseek og hvad ved jeg, så enten har de været heldige (trods størrelsen) eller også viser det at deres registrering stopper det.
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)