30-05-2006, 10:32 PM
hannover_dk Skrev:Du har besluttet helt ret - har man købt (og tilmed fået udfyldte garanti papirer og andet ligesom registrerings attest på bil) så har man købt. Igne som helst regler taler mod det.
Det er ingen som helst ide at blive lang i spyttet over man kan få det billigere det andet sted samme dag eller dagen efter. Jeg kender alt for mange som lider under den filosofi. Du kunne sikkert ha fået din bil, din kone eller din mælk med rabat hvis du havde kæmpet, men når du har købt, så har du bare tilbage, som du gør, at blive rigtig glad for købet og give f.... i hvad andre kan få det for - det ene eller andet sted - det er en dødsyg drift synes jeg, for man får aldrig skaffet noget hvis man skal have den frygt.
Tænk hvis du overførte det til computere. Du kunne ALDRIG købe - de er bedre og billigere i morgen, men du ville ikke ane hvordan Windows fungerede, for du havde endnu ikke købt din første computer.
Vær rigtigt glad for et ur, se dig omkring, beslut dig ud fra den information du mener du behøver - men når du HAR købt, SÅ GLEM PRISEN OMGÅENDE DEREFTER.
Bare et lille råd - du er ikke blevet snydt, og har fået et herligt ur
VH og TILLYKKE MED SAGEN
Hejsa
Jeg har købt min Sea-Dweller hos Markus (SM).
Her kunne jeg få det leveret indenfor én uge istedet for at komme på en venteliste hos Klarlund og vente op til 2 måneder.
Endvidere var der så mange penge at spare, at valget var ret nemt !!!
For mig er det en del af oplevelsen at undersøge og søge info om de forskellige muligheder før et køb. Syntes at jeg har fået en kanon service og fed fed købs-oplevelse ved at handle hos Markus.
At andre vil betale 25-30 % mere for det samme ur i Danmark, er fint med mig. Kan bare ikke forstå, hvorfor ?
Ingen tvivl om, at når og hvis jeg skal handle ur igen, så er Markus inde i billedet. Moms eller ej
Vh. MaS
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)