24-05-2006, 10:21 PM
oerum Skrev:Hun: ” Og husk nu vi har 3 drenge, får tvillinger i november, du mangler at bygge garagen, en tvillingebarnevogn koster, der skal indrettes et nyt værelse, vi skal holde dobbelt barnedåb, jeg går på barsel, så pengene bliver lidt mindre osv. osv.……..”Jeg tror nok lige du skal sikre barnevognen og få et værelse der holder til de kommende tvillinge og en barnedåb i er enige om - inden du smider 20 k i et ur til dig selv i glad fejren af de 40, MEN når den er klaret, så tror jeg som også du får hendes OK til et ur, bare det ikke ruinerer jer. Det er knagme da ikke noget vi urnørder kan tage stilling til
Gode ur-tosser: Jeg mangler en punch-line. Har I stået i samme situation? Hjælp søges hurtigst muligt.
mvh
Klaus Ø
Hobbyen må vi have lov at ha - men det skal jo ikke ruinere familien
Familien skal så også give os plads at leve - og det kan være ure eller fodbold biletter til et eller andet hold
Køb kun når du har haft råd til familiens basis behov - lad ikke en frues eventuelle ekstra krav afholde dig for at fejre de 40 HVIS i kan enes om det. Ellers tror jeg det er andre fora der skal i spil - men FIN beskrivelse
hej
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)