17-05-2006, 05:53 PM
Jeg bestilte et Panerai hos SM i februar og blevet lovet 3 ugers levering(det er vist en standard formulering han altid benytter). Jeg overførte pengene med det samme og fik da også kort efter bekræftelse på at de var registreret hos SM.
Uret modtog jeg dog først igår efter, at have rykket en del gange.
I mit tilfælde tager jeg dog den lange leveringstid som udtryk for, at Panerai-ure åbenbart kan være lidt tidskrævende at skaffe, afhængig af model formentlig.
Jeg synes dog, at det var betryggende at SM-Markus altid svarerede hurtigt tilbage når jeg spurgte til status på uret(altid svar samme dag).
Men næste gang tror jeg ikke, at jeg overfører pengene før jeg ved uret er klar til afsendelse.
Mvh.
Torben
Uret modtog jeg dog først igår efter, at have rykket en del gange.
I mit tilfælde tager jeg dog den lange leveringstid som udtryk for, at Panerai-ure åbenbart kan være lidt tidskrævende at skaffe, afhængig af model formentlig.
Jeg synes dog, at det var betryggende at SM-Markus altid svarerede hurtigt tilbage når jeg spurgte til status på uret(altid svar samme dag).
Men næste gang tror jeg ikke, at jeg overfører pengene før jeg ved uret er klar til afsendelse.
Mvh.
Torben
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)