06-05-2006, 02:22 PM
Jeg kigger efter en helt klassisk Seamaster med lille sekundviser. Den skal være i super stand og gerne med guld/gyldne timemarkeringer - og til en rimelig pris. Jeg har ingen Omegaer med lille sekundviser - og det er en mangel!
Jeg er også på udkig efter en klassisk Omega (50'er - 60'er) med sort skive ig guld/gyldne timemarkeringer - aller helst en Pie Pan, men de er ikke så lette at falde over!
For tiden går jeg næsten udelukkende med små komfortable ure med læderrem til hverdag på arbejde - men lige idag, blev det til min Omega Dynamic Chronograph med stållænke - det finder jeg kønnere og kønnere for hver gang jeg bruger det!
vh Baun
Jeg er også på udkig efter en klassisk Omega (50'er - 60'er) med sort skive ig guld/gyldne timemarkeringer - aller helst en Pie Pan, men de er ikke så lette at falde over!
For tiden går jeg næsten udelukkende med små komfortable ure med læderrem til hverdag på arbejde - men lige idag, blev det til min Omega Dynamic Chronograph med stållænke - det finder jeg kønnere og kønnere for hver gang jeg bruger det!
vh Baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)