01-04-2006, 12:55 PM
Tak for alle jeres svar, Jeg bærer mit ur alle 24 timer i døgnet, morgen, middag, aften, nat, i badet osv....mit ur er jo købt for at skulle bruges...Smiler..
Så min konklusion må være at jeg venter 14 dage så er uret 1 mdr gl. og jeg må da gå ind til Knud Petersen i Århus og få det justeret efter mit forbrug. Men forstår ikke rigtigt at det skulle have nogen virkning om man har det på eller om man lægger det fra sig om natten og gør man det sidste så hvordan man lægger det på natboret! Skulle det have en betydning???
Jeg må jo engentlig sige at jeg ikke er imponeret da mit sidste seiko ur til kun 300kr importeret fra Kina gik ligeså fint, hvis altså 7 sek. om dagen er fint! Det er jo en anden prisklasse 26000 kr. Men det er jo selvfølgelig heller ikke det stor problem en gang om ugen at indstille det igen!
Med venlig hilsen
Kenneth
Jeg må jo engentlig sige at jeg ikke er imponeret da mit sidste seiko ur til kun 300kr importeret fra Kina gik ligeså fint, hvis altså 7 sek. om dagen er fint! Det er jo en anden prisklasse 26000 kr. Men det er jo selvfølgelig heller ikke det stor problem en gang om ugen at indstille det igen!
Med venlig hilsen
Kenneth

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)