29-03-2006, 12:15 AM
hannover_dk Skrev:Om så halvdelen af vintage ure medlemmer ca 260 eller bare 40 mødtes, så tror jeg ikke man kunne blive enig i ret meget, ud over glæden over ure
Hvis noget sådan skal fungere, så skal nogen (en lille gruppe) enten "stjæle" regler fra en lignende organisation eller sætte sig ned og tænke alt igennem, og så presentere det for en større forsamling, f.eks gennem disse sider.
vh John
du har med sikkerhed ret i det du sir. men for at en håndfuld personer kan lave nogle vedtægter for derefter at præsentere dem herinde, skal der være et grundlag. en tilkendegivelse fra urnørder om det ville være noget de kunne tænke sig at være medlem af.
derfor er mit forslag jo at arrangere et stiftende møde i sammenhæng med det urmøde, jeg har hørt er planlagt i horsens. ved en simpel håndsoprækning kan der afgøres om der er nogle der skal gå videre med idéen. jeg tror, at jeg sagtens kan samle 5-10 urnørder nu, der er villige til at udføre et stykke arbejde, men det er lidt meningsløst, når der ikke er nogen baggrund for det.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)