26-03-2006, 08:11 PM
Jeg synes de 1000 kr lyder som noget der kan holde en del ude, men det er som ikke så afgørende måske. Kunne det holdes nede mod de 500 ville det sikkert være bedre for mange almindelige samlere.
Jeg har også en del erfaring i det med foreningsblade, og det er dyrt og ofte noget som hele foreningen efter nogle år falder på, så jeg synes man skal holde sig til internettet som medie, PDF eller andet som kan printes hvis man vil, eller gemmes på computeren
Men godt initiativ, lad det blive så billigt man kan - men nok til det fungerer, og udeluk endeligt ikke nogen ud fra værdi af ure eller samling
vh John
Jeg har også en del erfaring i det med foreningsblade, og det er dyrt og ofte noget som hele foreningen efter nogle år falder på, så jeg synes man skal holde sig til internettet som medie, PDF eller andet som kan printes hvis man vil, eller gemmes på computeren
Men godt initiativ, lad det blive så billigt man kan - men nok til det fungerer, og udeluk endeligt ikke nogen ud fra værdi af ure eller samling
vh John
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)