21-05-2012, 09:43 PM
Bentzen Skrev:Kim : nu har jeg jo spurgt dig direkte om en pris og fik svarHi Benzon you can ask any question.No question you ever ask is stupid.We are hear to help if we can .You seem like a very nice man,and i am sorry if you feel people have not taken you seriously.I hope you will keep visiting us.I am sorry but i always write in english.And i do not mind at all if you do not read the things i write.Hope you stay with uspå et andet forumblev jeg belært om at det spurgte man ikke om
(om det var fordi pågældende skulle vidersælge ved jeg ikke ?så der er mange gode oplevelser herinde også.
MHT,at spørge er det heller ikke sikkert at det er forumets skyld , niveauet for viden om ure er bare højt herinde,(og ingen har lyst til at virke dumme) fx bed jeg mærke i en tråd om et comet-ur, ingen spurgte undrende om det , alle vidste hvad det var , (jeg fik også hakket mig igennem en goggeltranslate forklaring) men havde det fx været en speciel mc havde der hurtigt ligget en tråd , hvor folk kunne fortælle om deres viden.
Villy : jeg kan se du har skrevet en kommentar, og jeg vil læse det , det tager desvære noget tid for mig ,( selvom jeg normalt læser hurtigt), problemet med engelsk er at jeg er nervøs for at miste nogle af de nuancer der garanteret ligger i det skrevne, i og med det ikke er mit modersmål , ( den oplevelse har du vel også selv indimellem , bare den anden vej ? )
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)