16-03-2006, 12:41 PM
Hvad er egentlig grunden til, at du jævnligt på et Rolex forum kritiserer og nedgører netop Rolex ure ? Det er vel et berettiget spørgsmål gæst eller ej ? Umiddelbart virker det en smule tåbeligt, specielt når din holdning altid er den samme og du deler ud af den jævnligt. Måske du var bedre tjent med at lovprise de mærker du holder af og respekterer i fora der handler om netop disse mærker ..!? At fremhæve fx JLC gang på gang på et Rolex forum ...nej ...det kræver at man ruller med øjnene :roll:[/quote]
Jeg er da glad for at Mads har en holdning! Også om Rolex (som er mit mærke). Det er da sundt med en debat uden alt for meget "Fnidder".
Det kunne jo være der var noget man ikke vidste. Jeg tror Mads ved en hel del og jeg vil gerne dele hans viden!!! H. Elmer
Jeg er da glad for at Mads har en holdning! Også om Rolex (som er mit mærke). Det er da sundt med en debat uden alt for meget "Fnidder".
Det kunne jo være der var noget man ikke vidste. Jeg tror Mads ved en hel del og jeg vil gerne dele hans viden!!! H. Elmer
Elmer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)