13-03-2006, 09:40 AM
Jeg synes også kassen og skiven virker alt for OK til at være fake. Der er heller ikke megen ide i at sælger holder fast på at der står 551 (som man ikke kan se ordentligt på original billederne men på de ekstra billeder han har sendt) men at den 100% går perfekt, har dato som jeg jo kan se + jeg kan se original kronen og at glasse har omega i sig på midten (hvorfor sætte original glas på en fake - alt koster jo) OG har quick change for dato, ved at han trækker kronnen helt ud - klik klik - som han beskriver det, hvorfor skulle han dog forklare det hvis det ikke stemte, når han nu ved at det ikke hænger sammen med 551 texten.
18 K stemplet passer helt med østen så vidt jeg kan se.
Mystisk, og jeg vil nok være villig til at satse en 5-600 $ i værste fald på at finde ud af det, selv om det måske er skørt, men nu er jer nysgerrig, og så får vi se. Jeg vender tilbage hvis jeg ender med at have uret her.
vh John
18 K stemplet passer helt med østen så vidt jeg kan se.
Mystisk, og jeg vil nok være villig til at satse en 5-600 $ i værste fald på at finde ud af det, selv om det måske er skørt, men nu er jer nysgerrig, og så får vi se. Jeg vender tilbage hvis jeg ender med at have uret her.
vh John
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)