21-05-2012, 09:08 PM
Bentzen Skrev:Kære alle , tillad mig som ny at komme med mine betragtninger, ,først lidt om mit udgangspunkt :Sorry to hear you are disapointed about both danish watch forums.But i can assure you there are thousands of forums in the world.And did you know that the most succesfull of them are the ones that have lively debates.For every person who leaves a forum because the debate is passionate and heated 10 more will visit the forum because it is intresting.Maybe you have not thought about this? Nearly all people on both danish forums are friendly and helpfull and will answer any question you might ask.If you do not like to debate,that is your choice and everyone will respect that.But i have one question for you.Do you not think your comments are of a personal nature? I have visited maybe many many more forums in this world than you maybe have.Because as you say your command of the english language is not so good.And i find the Danish watch sites to be no different than other sites in the world.If you stick to commentating watches you will have no problems on both sites. Willy
jeg ved ikke hvilken brøde jacob har begået (eller ikke ) Jeg læser ikke engelsk særlig godt , derfor holder jeg mig oftest fra engelske fora(og Willys kommentarer selvom de sikkert er interesante.
Jeg har igennem en del år nørdet meget i mc og motorbåde ,både i praksis men også meget i div forum , og der er der også meget mærketrofasthed , de fora er noget større og folk møder sjældent hinanden (og nu kommer de lovede betragtninger)
Jeg har i forbindelse med søgningen efter mit ønskeur, igennem de sidste mnd frekventeret de 2 danske urfora . Og jeg må sige at medlemmerne her (og der ) er meget passionerede, videne og engagerede, Men jeg må godt nok sige , at der efter min mening kommer meget personlige kommentarer, indforståede stikpiller, konsekvent jokken på andres ligtorne , rethaverisk adfærd i en grad jeg aldrig har stiftet bekendtskab med på andre fora , og i(vi ) skal måske enda møde hinanden .Uden lige at kunne sætte fingeren på hvad og hvordan det giver sig udslag , kan jeg mærke at jeg er meget tilbageholdene med at stille spørgsmål ,
Mine erfaringer kommer fra begge forum , og selvfølgelig er de ikke ens , men en del medlemmer går jo igen ,(trådene bliver ikke låst her som i et andet forum.)men set fra en ny ligner de hinanden, dog med en del modernisering og frihed i urdebatten.
Og for lige at komme i forkøbet , ja hvis jeg ikke kan lide lugten i bageriet , kan jeg fedte afmen det kan jeg , men sådan virker i (også ) på nye medlemmer.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)