21-05-2012, 01:22 AM
Kristofferj Skrev:Det er lidt sjovt at de fleste bare syntes du skal blive ved som nu. Det må være en meget lille procentdel af brugerne der ikke kan lide din stil. Hvis folk ikke vil debattere, men kun stryges med hårene, er der masser af steder hvor folk han det. Jeg syntes vi skal kæmpe for at få flere vinkler på sagen, ellers kan en side som denne hurtigt blive et 100% udstillingsvindue for sælgere, der ikke vil have der bliver sagt dårlige ting om de mærker de sælger.For det første er det klart, at du kun hører "tilhængere" i en tråd som denne.
Det er nogle gange svært at gennemskue hvem der har hvad på spil, og hvilke interesser der er i klemme hvis man eks. taler dårligt om et specifikt mærke.
At sige, at de otte brugere der har ytret sig, er "de fleste" er vist at tage munden for fuld.
De færreste har jo lyst til at give sig til kende i en tråd, som har til fordel at være talsrør for dem der er enige.
Jeg synes det er fint at Jacob tager det op, men jeg er dog derimod nød til at se på helheden.
Dernæst så vil jeg godt gøre det klart at så længe der tales om ure, så kan du sige hvad du vil (godt eller skidt) om alle mærker.
Og selvfølgelig er der plads til alle meninger.......det er på ingen måde et problem.
Der er ingen interesser i ejerskabet, ud over at det skal være hyggeligt at deltage, hvorfor tonen skal være acceptabel for alle.
Selvfølgelig kan alle ikke være tilfredse, men vi skal tilstræbe det, så vidt muligt.
Der er INGEN andre interesser end mine, der spiller ind i driften af forummet.
Denne tråd, er Jacob der giver sin mening/holdning til kende, hvilket man så kan være enig eller uenig med ham i.
Ovenstående er IKKE et debatoplæg, og skal IKKE opfattes således - det er bare sådan det hænger sammen.........
Derudover rykkes tråden til Off Topic, da det intet har med ure at gøre.
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)