20-05-2012, 07:54 PM
Hej alle
Lige min vinkel på dette.
Fakta er, at nogle synes at tonen til tider ikke er hensigtsmæssig og andre (som vi kan læse i denne tråd) har det på en anden måde.
Men vi skulle gerne alle kunne finde en middelvej, som vi i fællesskab kan være tjent med.
Det er selvfølgelig trist for mig, med disse problemer, som kun bidrager til at fjerne lysten til at bruge sin fritid på at drive et forum.
Men det er åbenbart en del af "gamet" som jeg må leve med eller lade være
Hvis alle nu prøver at have en åben tilgang til deres egen, og andres deltagelse på forummet, så er jeg sikker på at vi nok skal kunne "klare" det sammen.
Og dermed komme videre i en positiv retning - det håber jeg i hvert fald
Skulle vi ikke prøve med ja-hatten, og så komme tilbage til urene
Lige min vinkel på dette.
Fakta er, at nogle synes at tonen til tider ikke er hensigtsmæssig og andre (som vi kan læse i denne tråd) har det på en anden måde.
Men vi skulle gerne alle kunne finde en middelvej, som vi i fællesskab kan være tjent med.
Det er selvfølgelig trist for mig, med disse problemer, som kun bidrager til at fjerne lysten til at bruge sin fritid på at drive et forum.
Men det er åbenbart en del af "gamet" som jeg må leve med eller lade være
Hvis alle nu prøver at have en åben tilgang til deres egen, og andres deltagelse på forummet, så er jeg sikker på at vi nok skal kunne "klare" det sammen.
Og dermed komme videre i en positiv retning - det håber jeg i hvert fald
Skulle vi ikke prøve med ja-hatten, og så komme tilbage til urene
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)