I just got a hard to sell watch and i am happy
Sub'erman Skrev:Hej Willy,
Tillykke med uret!
Da jeg ved du er en stor tilhænger af at man siger sin mening vil jeg, med respekt for at andres smag/mening er forskellige, sige min:
Jeg kan ikke lide den alt for travle skive. Skiven minder mig mest alt om et-eller-andet astronomisk måleinstrument.
At lave dress ur i 46mm, synes jeg heller ikke om. Titanium er heller ikke min kop te! Jeg har dog ikke set uret IRL, så jeg baserer min mening på billeder og det visuelle.

Om det koster 40,30 eller 20k er et fedt for mig; jeg forstår hvorfor det er så svært at sælge igen. Jeg ville foretrække et IWC istedet, hvilket siger meget, for de har heller aldrig talt til mig.
Men: To each, his own! Og respekt for det.
Det er vist første gang jeg ytrer mig om et ur, som jeg absolut synes er en ommer, men jeg ved du kan tåle andres ærlige mening.

No pun intended!
Hi Sub, I can see your point it is a bit to big for a dress watch.To be honest i would have prefered it was 40-42.The dial in real life is not busy at all,i was supprised it is easy to read.It won the red dot prize because of the light elements in the dial.But you have to see it in real life.I hate complicated dials in watches but this is simple.I have had a few Portuguese watches,beautiful and great dress watches.This is not in the same class at all.I would not call it a dress watch it is more a well built novelty, and a great looking watch.You know sometimes you get fed up with looking at the same watches day in day out.This watch is therapy for me Icon_e_biggrin1 Icon_e_biggrin1 Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: I just got a hard to sell watch and i am happy - af willy - 19-05-2012, 06:59 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)