02-12-2005, 08:04 PM
hos Ole her forleden dag, som nævnt i good guys..., han tog lænken af med en hurtighed og elegance, så jeg dårligt nåede at opfatte det inde det røg op på værkstedet. Manden er dygtig og har respekt for dit ur, så derfor har jeg svært ved at forstå din utilfredshed...mit ur har ikke lidt skade..(nogen af gangene)
Ole har været 27 år i branchen og har en entusiasme og glæde ved sit arbejde som en 1. årslærling...
ligesom de leverer et arbejde og har en pr. kulance garanti, som jeg vil vædde på dit firma (hvad det end er) ikke har...
til Andén: da jeg havde en 1680-er skød jeg meget med 9 mm. og har vel over en periode på 5-7 år skudt over 10.000 skud med den på armen, uden den viste svagshedstegn...
Mikael
Ole har været 27 år i branchen og har en entusiasme og glæde ved sit arbejde som en 1. årslærling...
ligesom de leverer et arbejde og har en pr. kulance garanti, som jeg vil vædde på dit firma (hvad det end er) ikke har...
til Andén: da jeg havde en 1680-er skød jeg meget med 9 mm. og har vel over en periode på 5-7 år skudt over 10.000 skud med den på armen, uden den viste svagshedstegn...
Mikael

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)