18-05-2012, 04:08 PM
Jo tak...vi kunne sikkert godt finde en bytte løsning på et tidspunkt, men jeg er kun ved min 4 rem og der skal lige gå noget tid inden jeg er så vidt. Det er vigtigt for mig at det skal være en sjovt og lærerig oplevelse, mere end der skal tænkes produktion, det var i hvertfald det der ødelagde min knivhobby. Her endte det med at jeg fik så mange bestillinger at det sjove forsvandt og det har jeg lovet mig selv ikke at gentage.
Jeg er naturligvis meget glad for de tilbage meldinger i kommer med og bruger både den negative og positive til at styre i den rigtige retning. Min første prøve rem er til en herinde som jeg har lovet at lave en rem, og går det godt så tager vi den derfra, men det er stadig en privat sag og der vil gå lidt tid inden jeg når så langt.
Vh. MW
Jeg er naturligvis meget glad for de tilbage meldinger i kommer med og bruger både den negative og positive til at styre i den rigtige retning. Min første prøve rem er til en herinde som jeg har lovet at lave en rem, og går det godt så tager vi den derfra, men det er stadig en privat sag og der vil gå lidt tid inden jeg når så langt.
Vh. MW
Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie
Elsker når ure kommer med en historie

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)