20-05-2012, 02:59 PM
Søren S Skrev:I mine øjne er det da en helt naturlig følge at de kommer med et ur som ligger højt over det almindelige prisniveau.Any Brand can make a gold watch case.It does not give any respect what so ever in the watch world.When brands like LW or Omega can make a few complication watches,that gives respect.And remember even gold Rolex watches lose a hell of a lot of money,because dealers unlike the watch public know that it is just a ordinary watch made in gold. Willy
Omega gør det med deres store guldure, som ligger i den tunge ende af 100.000! Jeg er sikker på at de fleste forhandler vil være enige når jeg siger at en stor del af Omega's volumen ligger i 30.000-60.000 klassen. Formålet med at producerer de dyre ure, er vel i bund og grund at få mere fokus på deres "standard sortiment". Det er da lige i marketingens ånd.
Omend er jeg ikke i tvivl om at de nye ure fra LW nok skal blive solgt, uden at jeg overhovedet har set dem.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)