26-09-2005, 10:32 PM
Mads: Ja - du har helt ret: Det er et andet ur fra JE jeg har kig på, og ja - hans beskrivelser på hans hjemmeside lader noget tilbage at ønske. F.eks. står Lissabon Superior anført under limited editions, men er det IKKE! Jeg har modtaget brev fra JE som bekræfter dette og de skriver at samme urkasse som Lissabon Superior's og anvendes i alle med ure med Unitas 6498 vætrker (f.eks. Saximus). De har solgt mere end 800 ure med denne kasse, men har af ovennævnte årsag solgt færre en 800 Lissabon Superior ure. Lidt indviklet, men det var hvad jeg fik oplyst.
Endvidere har jeg endelig fået svar fra Haeffner på hvad "brandnew" betyder og svaret er:
"The watch you are interested in is brand new and was not pre-owned. We are an official agent of this brand and hand-down the good prices
we get to our customers. "
Så jeg har faktisk fået svar på mine spørgsmål, og disse er nu videregivet!
/Soggge
Endvidere har jeg endelig fået svar fra Haeffner på hvad "brandnew" betyder og svaret er:
"The watch you are interested in is brand new and was not pre-owned. We are an official agent of this brand and hand-down the good prices
we get to our customers. "
Så jeg har faktisk fået svar på mine spørgsmål, og disse er nu videregivet!
/Soggge
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)