21-09-2005, 08:15 PM
jeg er tldels enig med Jesper. det er en fantastisk fornemmelse at koebe et laekkert ur hos en urmager (ikke noevendigvis Dansk), vaerer der personligt og opleve den fede service og opmaerksomhed. Desvaerre er de danske priser bare for hoeje. hvis man kan spare de 5 K Jesper naevner er netop forskellen paa en god investering eller et tab (paa Rolex feks). jeg har vaeret sa heldig at rejse en del med mit job og har handlet hos flere autoriseret forhandlere (Rolex) og servicen er faktisk god selv i Malaysia eller Singapore og prisen er lavere pga den svage dollar. Jeg koebte en GMT master 2 for 21500 helt ny med alt hvad en dansk forhandler ville give mig og det er altsa 10K eller en fortis B-42 oven i, og servicen er fantastsik. har for nyligt hoebt eb SD i Amsterdam lufthavn for ca 24k igen helt ny og fra autoriseret forhandler og super lekker service (nice chick
). Saa helt enig faa den personlige service men danske urmagere er altsaa ikke bedre end deres kollegaer i andre lande.
Hvis det er dit foerste serioese ur faa oplevelsen med i koebet men at ville spare nogle penge er kun fornuftigt, og tit kan besparelsen betale ferien
.
Hvis det er dit foerste serioese ur faa oplevelsen med i koebet men at ville spare nogle penge er kun fornuftigt, og tit kan besparelsen betale ferien
Hilsen
Bjoern
ROLEX er for fedt
Bjoern
ROLEX er for fedt

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)