17-05-2012, 07:45 PM
Okay Kim
Jeg har aldrig hørt om tab af ur, men det gør jo bare mig mere opmærksom på problemet og derfor kan man jo sagtens lave remme og så må modtageren selv klare de tubes der skal sættes i.
Jeg vil dog på et tidspunkt se om jeg kan finde et sted hvor jeg kan købe tubes og nye skruer til mit Panerai og er da blevet klar over at der er stor kvalitets forskelle.
Kender du et et sted hvor man kan købe gode spænder og ekstra skruer + diverse.
Jeg får ikke tid til også at lave spænder når jeg skal lave remme, så et sted hvor jeg kan købe til rimelige priser men god kvalitet, og det skal helst være spænder med skruer.
Andre er velkommen med oplysninger, hvis de har kendskab til steder indenfor EU
på forhånd tak
Vh. MW
Jeg har aldrig hørt om tab af ur, men det gør jo bare mig mere opmærksom på problemet og derfor kan man jo sagtens lave remme og så må modtageren selv klare de tubes der skal sættes i.
Jeg vil dog på et tidspunkt se om jeg kan finde et sted hvor jeg kan købe tubes og nye skruer til mit Panerai og er da blevet klar over at der er stor kvalitets forskelle.
Kender du et et sted hvor man kan købe gode spænder og ekstra skruer + diverse.
Jeg får ikke tid til også at lave spænder når jeg skal lave remme, så et sted hvor jeg kan købe til rimelige priser men god kvalitet, og det skal helst være spænder med skruer.
Andre er velkommen med oplysninger, hvis de har kendskab til steder indenfor EU
på forhånd tak
Vh. MW
Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie
Elsker når ure kommer med en historie

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)