26-07-2005, 06:30 PM
Citat:Nikolaj, jeg synes du er noget hård i din kritik. Meget subjektiv. Det kan selvfølgelig være på sin plads at ytre sin personlige mening om design, men en mere nuanceret og faglig vurdering vil være mere på sin plads.
Kære Stefan Garvig
Når din datter på 1 år kommer med en tegning hvor der er 12 kruseduller og siger se far en flyvemaskin, så svare du neeej hvor flot!!
når din datter så er 10 år og kommer med en tegning af et hus hvor døre og vinduer er skæve og familien i forgrunden har kæmpe hoveder så siger du neeej hvor flot men er far og mors hovede ikke lidt store?
når Jacob H, som formodes at være en voksen velformuleret mand, lægger sine designs? ud til beskuelse på internettet er det vist på tide at nogen fortæller ham at det simpelthen ikke er godt nok.
Ok bevars, folk skal jo have lov til at afprøve deres kunstneriske talenter men jeg mener dog at voksne mennesker har bedst af at få sandheden at vide.
Du gør jo bare Jacob H en bjørnetjenste ved at sige neeeej hvor flot lille Jacob.
måske var/er min tone lidt hård, men igen ærlig rå sandhed kommer man sku længst med...
ps. Jacobs designs er kun billed 28-29-30...se dem igen og du vil måske bedre forstå min kritik
MVH
Nikolaj
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)