25-07-2005, 11:11 PM
Nikolaj, jeg synes du er noget hård i din kritik. Meget subjektiv. Det kan selvfølgelig være på sin plads at ytre sin personlige mening om design, men en mere nuanceret og faglig vurdering vil være mere på sin plads.
Jeg mener, at f.eks. 54) Soxc har et sobert og ret elegant design.
Generelt synes jeg dog, at designerne er noget klumpede - tykke visere, klodsede timemarkeringer - så et lidt lettere, tyndere anstøg i designet vil friske op på det visuelle indtryk. Vurderer jeg.
Jeg er ikke professionel designer, så mine meninger er nok lige så subjektive som dine, Nikolaj. Men forslag til forbedringer/ændringer er nok altid mere velkomne/ mere konstruktive end blot nedgørelse af et designarbejde.
Bedste hilsner fra
Stefan Garvig
Jeg mener, at f.eks. 54) Soxc har et sobert og ret elegant design.
Generelt synes jeg dog, at designerne er noget klumpede - tykke visere, klodsede timemarkeringer - så et lidt lettere, tyndere anstøg i designet vil friske op på det visuelle indtryk. Vurderer jeg.
Jeg er ikke professionel designer, så mine meninger er nok lige så subjektive som dine, Nikolaj. Men forslag til forbedringer/ændringer er nok altid mere velkomne/ mere konstruktive end blot nedgørelse af et designarbejde.
Bedste hilsner fra
Stefan Garvig

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)