Hvad synes i om den nye Seamaster med orange krans
Baun Skrev:Ja, efter min smag er der for meget Fætter BR over den.

(...)

Det ser ud som noget billigt tingel tangel, når man laver dem røde, gule - eller orange. Der må kun lige være så meget farve at det fanger øjet og man tænker - ja for satan, det er flot

Hej Baun - jeg vil næsten være tilbøjelig til at give dig ret - men ikke lige i dette tilfælde! Tænk på at det er et professionelt dykkerur, som i realiteten skal være designet til at fungere optimalt som et sådant, og her er det, at den orange krans og de røde tal kommer ind i billedet. Ifølge Omega, er netop denne orange farve den der ses bedst under vand, og i så tilfælde får den en yderst hensigtsmæssig funktion i forhold til den praktiske brug af uret. (ok - lille fejlskud med den orange alligatorrem, der nok ikke kan betegnes som værende særlig anvendelig til dykning...)

Jeg synes personligt at det er et superfedt ur - det er lækkert at se, hvordan den oprindelige Seamaster 300 har dannet designmæssigt grundlag for denne version - men da jeg ikke er dykker, villle jeg nok også vælge den helsorte version, der trods alt går lidt bedre til en tux m.m. end den orange... Icon_e_smile
Mvh
Kenneth B. Kjeldsen
Svar

Beskeder i denne tråd
Hvad synes i om den nye Seamaster med orange krans - af Bjoern Andersen - 19-06-2005, 09:56 AM
[Intet emne] - af ebsilon - 20-06-2005, 08:24 AM
[Intet emne] - af Guest - 20-06-2005, 11:27 AM
[Intet emne] - af Tais Brüniche-Olsen - 20-06-2005, 08:26 PM
For meget fætter BR - af baun - 27-06-2005, 03:24 PM
Re: For meget fætter BR - af kbkjeldsen - 27-06-2005, 03:54 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)