Hvordan undgår jeg at blive tage ved næsen?
Martin Bøie Skrev:Jeg overvejer at købe et rolex ur, jeg har altid hold meget af ure og nu er tiden kommet til at jeg vil have mig et rolex.

Jeg er meget interesseret i Explorer II [hvidt] - syntes rigtig godt om designet, let og simpelt. Hvordan holder uret sig i værdi? Er der noget jeg skal være opmærksom på?

Min interesse er faldet på "Kermit" som jeg syntes er yderst frækt, så jeg vakler lidt i øjeblikket mellem de to modeller!

Hvis jeg køber her fra siden, hvordan sikre jeg mig så at det er et ægte ur jeg køber? Og hvad gør man hvis man bliver taget ved næsen?

Et sidste spørgsmål hvordan bliver Seadweller set i forhold til de to ovenstående ure jeg har nævnt, jeg har en god ven som gerne vil sælge sit for 30.000,- og det er i helt fino stand?

Jeg håber på i kan hjælpe mig.

Med rolex hilsen

Martin

Hvis du køber her fra siden så tjek om sælger har positive referencer - det kan du tjekke her på siden ("good guys/bad guys"....).

Besøg Klarlund sammen med sælger og sammen med uret, hvis du mener at der er en reel grund til at være i tvivl om ægtheden.

Er ikke med på, hvad du mener med "hvordan bliver Sea-Dweller set i forhold til de to andre ...". Men køb altid med hjertet og øjnene, så bliver du uden mest tilfreds i længden.

Her er lidt fotos til sammenligning Icon_e_wink
İmage
İmage
İmage
Svar

Beskeder i denne tråd
[Intet emne] - af Anders D - 20-06-2005, 05:06 PM
Re: Hvordan undgår jeg at blive tage ved næsen? - af MikaelHansen - 20-06-2005, 06:39 PM
[Intet emne] - af Guest - 20-06-2005, 08:00 PM
Hvide ure - af crook - 20-06-2005, 08:36 PM
[Intet emne] - af Martin Bøie - 20-06-2005, 09:09 PM
[Intet emne] - af Martin Bøie - 20-06-2005, 09:11 PM
[Intet emne] - af Kim.A.S.I - 20-06-2005, 10:35 PM
[Intet emne] - af Martin Bøie - 21-06-2005, 04:29 PM
[Intet emne] - af Kim.A.S.I - 22-06-2005, 06:49 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)