16-05-2005, 09:53 AM
Hej med dig...!!!
Først vil jeg sige tillykke med uret. Ingen tvivl om at det er et lækkert ur du netop har hentet hos din forhandler.
Du spørger om du skal beholde det eller sælge det med det samme og så lave en lille slat mønt på det.
Til det skal jeg lige spørger dig om en ting.
Da du i tidernes morgen gik til din forhandler og blev skrevet op til netop drømme uret.... Var det så dengang din hensigt at beholde det eller sælge det til en anden med det samme...?
Hvor længe har du gået og ventet på dit nye ur...???
skal vi bare sige at du har ventet i 1 år...!!!
Jeg er stensikker på at der på det år er mange andre måder at tjene en ekstra skilling på.
Jeg er ikke selv en af de utallige som står på div ventelister til netop det ur du har været heldig at kunne hente hos din forhandler.
Men jeg er sikker på at der er mange som ville ønske at de stod lige foran dig i den kø/venteliste...
Når man endelig har fået sit drømme ur så skal man beholde det.
Det er min mening om det.
Men når alt kommer til alt så er det din egen beslutning.
Herfra skal under alle omstændigheder lyde et stort tillykke med dit nye ur.
Kjeldsen
Først vil jeg sige tillykke med uret. Ingen tvivl om at det er et lækkert ur du netop har hentet hos din forhandler.
Du spørger om du skal beholde det eller sælge det med det samme og så lave en lille slat mønt på det.
Til det skal jeg lige spørger dig om en ting.
Da du i tidernes morgen gik til din forhandler og blev skrevet op til netop drømme uret.... Var det så dengang din hensigt at beholde det eller sælge det til en anden med det samme...?
Hvor længe har du gået og ventet på dit nye ur...???
skal vi bare sige at du har ventet i 1 år...!!!
Jeg er stensikker på at der på det år er mange andre måder at tjene en ekstra skilling på.
Jeg er ikke selv en af de utallige som står på div ventelister til netop det ur du har været heldig at kunne hente hos din forhandler.
Men jeg er sikker på at der er mange som ville ønske at de stod lige foran dig i den kø/venteliste...
Når man endelig har fået sit drømme ur så skal man beholde det.
Det er min mening om det.
Men når alt kommer til alt så er det din egen beslutning.
Herfra skal under alle omstændigheder lyde et stort tillykke med dit nye ur.
Kjeldsen

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)