Urmødet i Horsens, 30.4.
Selv tak for en hyggelig dag i Horsens, undervejs i forløbet har der været lidt fustrationer, en del arbejde og måske en enkelt søvnløs nat Icon_e_wink men alt det var glemt når man sidder i et så hyggeligt forum som jeg også opfattede det samvær vi havde igår - en stor flok "urtosser".

Også herligt at få sat hoveder på, og få snakket men en stor del af dem hvis indlæg man i det daglige ser her på vintageure, så fra min side af er jeg klar til at gentage den succes som jeg mener det var igen senere, og hvis Peter og Poul Halse også vil lege med næste gang så er jeg sikker på at vi igen vil kunne få det faglige islæt ind i arrangementet og dermed også få en oplevelse med hvor vi også lære noget omkring vores hobby.

Jeg tog nogle billeder i løbet af dagen og har aftalt med Jan Kirk at jeg sender et par linier ind til ham sammen med fotos, så sætter han det ind så alle kan få et lille blik i nogle af de ure de forskellige havde med samt nogle af deltagerne.

Så Sjællændere nu er bolden på jeres halvdel, find på noget derovre på øen - jeg er sikker på at der kommer en del Jyder med næste gang.

Vi ses Icon_e_wink Icon_e_wink
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar

Beskeder i denne tråd
Urmødet i Horsens, 30.4. - af Ib Jensen - 01-05-2005, 09:38 AM
[Intet emne] - af klaus - 01-05-2005, 11:42 AM
[Intet emne] - af Nikolaj V - 01-05-2005, 11:46 AM
[Intet emne] - af Bjarne - 01-05-2005, 08:36 PM
[Intet emne] - af Jens Christian - 05-05-2005, 09:37 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)