Lidt Nyt om Urdagen i Horsens
Så er der 3 dage tilbage og tilmelde sig i for urdag i Horsens, jeg vedhæfter lige programmet såfremt det skulle være smuttet for dig.

Fortis - Dubet & Schaldenbrand - Omega - Maurice LaCroix
Vil være repræsentedede af importørene i Danmark, måske kunne der blive et godt tilbud.

Tag også dine egne ure med det kunne jo være at du fik et tilbud du ikke kan sige nej til, eller måske finder du drømmeuret hos en af de andre deltagerer denne dag.

Tid: 30. april kl.15:00
Sted: Jørgensens Hotel, Søndergade 17-19, 8700 Horsens

[url]"http://www.jorgensens-hotel.dk/dk/default.asp">http://www.jorgensens-hotel.dk/dk/default.asp[/url]

Pris: Dkr. 245.00

Hvad får jeg for pengene.

Kl. 15:00 kaffe & kage i kongelokalet
Kl. 18:00 Byens Bedste ben i Eydes Kælder under hotellet- bbq grillben
med tilbehør samt øl, vand eller vin.

Efter middagen har vi igen kongelokalet til rådighed indtil kl. ?

Hvis nogen skulle ønske at lave en weekend ud af det kan jeg anbefale at leje værelse på hotellet som er et af de mest spændende i Østjylland.

Ure kan under middagen låses inde i Boks hos Urmager Halse som ligger ca. 100 mtr. fra hotellet.

Formålet er selvfølgeligt en hyggelig dag med andre urfreaks og det netværk som det kan være en begyndelse til, fagligt vil jeg prøve at finde noget spændende at få frem også men det bliver overraskelsen.

Tilmelding senest 15. april på email <!-- e --><a href="mailto:vork@post.tele.dk">vork@post.tele.dk</a><!-- e -->, du får herefter en bekræftelse og et kontonr. for endelig tilmelding.

Men vi har kun plads til ca. 30-40 personer så først til mølle .........
Så glæd dig selv og ikke mindst mig med en hurtig tilmelding.

mvh

Bjarne
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar

Beskeder i denne tråd
Lidt Nyt om Urdagen i Horsens - af Bjarne - 08-04-2005, 03:10 PM
[Intet emne] - af Bjarne - 11-04-2005, 01:56 PM
[Intet emne] - af Bjarne - 13-04-2005, 08:04 AM
[Intet emne] - af Bjarne - 16-04-2005, 08:29 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)