27-03-2005, 12:35 AM
klaus Skrev:nå, men så må du lære at læse mellem linjerne. som nævnt har jeg noget imod at kritiserer et produkt uden at ha den nødvendige baggrundsviden. sund fornuft tæller ikke. min sunde fornuft fortæller mig oz at man ikke kan flyve til månen men det påstås der at der er gjort.
Det lyder som om Kresten Poulsgaard ikke har levet forgævet. Han udtalte engang de udødelige ord: "hvis det er fakta - benægter jeg fakta!".
Det er naturligvis dit valg at mene at sund fornuft ikke tæller, men jeg vil nu fortsætte med min pragmatiske tilgang. Mht. Breitling som mærke: det er da rigtigt at firmaet har en historie, men det betyder vel ikke at man ikke har lov til at kritisere?! Alle luksusvare er jo nærmest pr. definition prissat ekstra højt, og kunderne bestemmer selv hvor deres smertegrænse går, men når man har at gøre med ure, der dybest set er udstyret med standard ETA værker, der enten er tunet lidt eller pyntet lidt så er det bestemt ikke her prisen skal "retfærdiggøres", hvilket efter min mening giver al mulig grund til "kritik".
mvh. Jacob H
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)