Hjælp til urvalg
Har selv haft 4 Breitling fra deres Avenger serie bl.a. 2 M1....................

İmage

.........og som det bliver nævnt har skiven på M1 ikke verdens bedste layout. Start i god tid når du skal spotte hvad klokken er Icon_exclaim eller vælg den med gul skive hvis du synes det er smart.
Går du meget op i præcision bør du dog vælge M1 da Breitlings SuperQuartz er hysterisk præcist. Breitling selv siger +/- 15 sekunder om året - jeg siger under 9 !!

ALLE ure i Avenger serien er 44,00 mm undtagen den IMO fuldstændig groteske Super Avenger som er 48,40 mm.
Super Avenger er måske ikke det grimmeste ur jeg nogensinde har set - men det er tæt på Icon_e_confused

IMHO er hverken Avenger M1 eller Chrono Avenger de fedeste i dén serie, men derimod..............

İmage

......... Avenger Seawolf. Helt enkel skive......

İmage

...... hvor der oven i købet står at uret kan gå ned til 3 km´s dybde !!!! Guf for en erklæret drengerøv som jeg....... også selvom uret crasher efter 100 meter Icon_e_biggrin
Seawolf har som M1 overtryksventil kl. 10.

Av hvor har jeg fortrudt mange gange jeg solgte denne Avenger Sixty Nine Icon_cry

İmage
Svar

Beskeder i denne tråd
Hjælp til urvalg - af peh - 06-02-2005, 12:50 PM
fremragende valg - af klaus - 06-02-2005, 06:12 PM
Re: Hjælp til urvalg - af Thomas Bech - 06-02-2005, 08:33 PM
Avenger - af Jesper G. - 07-02-2005, 12:57 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)