06-02-2005, 01:36 AM
Uden at have noget videre at bidrage med, så må jeg sige at YM i stål/platin absolut fejede benene væk under mig, da jeg var inde at kigge på mit originale mål ; Nemlig ExplorerII. Jeg ledte efter noget som mit TagHeuer 2000 Exclusive, men måtte bedrøveligt sande at tyngden og feel´et i ExplorerII ikke var hvad jeg havde håbet på. De tomme led gav, udover mangel på vægt, også en raslen som jeg absolut ikke ville være ejer af. Det var så HER jeg begik fejlen og spurgte til råds. Der gik 1 1/2 minut og så var der sat 3 spejle op + jeg sad med et YM på håndledet
Fejlen bestod slet og ret i, at det var perfekt....så plain og kvalitets-præget at jeg fik fugtige håndflader. Nu kan jeg ikke huske den eksakte pris, men det var vist 52k.
Jeg har tidligere skrevet en del herinde da boardet var anderledes, men det er absolut YM´s skyld at jeg nu IGEN sidder og lurer herinde
Jeg er hverken rig, god til at spare eller har udsigt til uret foreløbigt, men én ting står fast. Dét ur skal jeg have om så jeg skal blive 50 inden jeg får det....
-Jaber
Jeg har tidligere skrevet en del herinde da boardet var anderledes, men det er absolut YM´s skyld at jeg nu IGEN sidder og lurer herinde
Jeg er hverken rig, god til at spare eller har udsigt til uret foreløbigt, men én ting står fast. Dét ur skal jeg have om så jeg skal blive 50 inden jeg får det....
-Jaber
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)