30-01-2005, 02:14 AM
er fuldstændig enig med dig. jeg fandt dette forum for ca. 1 år siden med den forhåbning at kunne få flere informationer og diskussioner om årgangsure, der efter min mening gerne skulle være mere end 20 år gamle. jeg selv ser mig omkring efter gamle, velholdte ure til min samling for derefter at sætte dem til salg på denne side. urene bliver selvfølgelig efterset af en urmager. men salget går meget trægt, da interessen for vintageure ikke er tilstede blandt brugerne. måske er de oz for dyre fordi man sagtens kan få et spritnyt fortis eller tissot, eller hvad der ellers bliver anbefalet til nye brugere, til de samme penge. måske har det noget at gøre med gennemsnitsalderen af brugerne. det kunne være helt interessant at undersøge dette ved hjælp af en afstemning-eller noget. endvidere kunne jeg tænke mig få en auktion af vintageure igang her på siden, men jeg ved ikke om det teknisk og økonomisk er muligt. men på den måde kan man få diskussioner igang. faktum er at forum for mig er ved at blive for kedeligt, da der ikke er ret mange indlæg om de gamle gode urmærker. og jeg har forsøgt selv at indbringe nogle indlæg men ingen respons.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)