28-01-2005, 11:57 AM
RM Skrev:Ville det ikke være interessant at få lavet en undersøgelse af, hvor ur-entusiaster befinder sig politisk?
Næh - det mener jeg vil være noget af det mest tåbelige man kan gøre :
Der kan komme 3 ting ud af en sådan "undersøgelse" :
1. Man kan blive uvenner, fyre en masse ukvemsord af. Moderator-Morgan vil forhåbentlig gribe ind inden det kommer på tryk; men "skaden" vil alligevel være sket.
2 . Folk som hyggede sig med hinanden og deres ure, opdager lige "pludselig" at den ene stemmer DF og den anden Enhedslisten (overdrivelse fremmer forståelsen) Dette vil næppe virke befordrende på dyrkelsen af deres fælles interesse.
3. Folk kan finde ud af, at de har same politsik observans - OG HVAD SÅ ?
Jeg taler af erfaring hér : Jeg var tidligere meget aktiv i en stor Bilmærkeklub, og engangs skete det samme.
Løn og politisk observans bør ikke diskuteres i en forening / klub, som jeg vil tillade mig at kalde dette forum på Vintageure.dk selv om det er "virtuelt".
Der den bærede kraft den fælles interesse for ure/biler/frimærker/whatever, og det skal det blive ved med. Det stærke ved ideen er nemlig at Lærlingen og Lægen (overdrivelse fremmer igen forståelsen) kan "mødes" i fred og fordragelighed og dyrke deres fælles interesse.
....Just my five cents
Med højagtelse
Peder Sterll

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)