Service forskel/ringe service
Jeg var i kbh her forleden og ville have bare lige have pudset lidt på lænken. Det vidste jeg godt kunne lade sig gøre uden det helt store besvær, men da jeg lige var på strøget gik jeg ind hos klarlund der og ville høre om man ikke lige kunne strejfe den med deres "pudseklud"?? Men nej det kunne man ikke, det kostede 950,- og så skulle man vente en uge!!!!!!! Nå men jeg tænkte så at det måtte de kunne gøre bedre, så jeg travede op til klarlunds afd. ved SAS og der var der ingen problemer. Jeg skulle endda ikke betale noget for det og jeg tilbød endda at give noget. Selvom jeg måske havde givet 150-200,- for det "lille" stykke arbejde, villet jeg stadig have betragtet det som værende god service, men jeg blev selvfølgelig glad, men så tænkte jeg bare, at HVORDAN kan det være der er så stor forskel på de medarbejdere i 2 afd. så relativ tæt på hinanden??? jeg må nok indrømme at hvis jeg lige skulle ud og købe mig et nyt ur så vil jeg ikke sætte mine ben der igen. Nå men det var bare lige et surt opstød herfra. God Jul allesammen
Svar

Beskeder i denne tråd
Service forskel/ringe service - af Ulrich - 16-12-2004, 09:44 AM
Re: Service forskel/ringe service - af Guest - 16-12-2004, 09:44 PM
Dårlig service - af sLYRG - 21-12-2004, 10:21 PM
[Intet emne] - af Dalberg - 02-02-2005, 03:51 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)