California ure
Hej Bjørn

Tak for dine tips, jeg har tidligere prøvet at besøge pawnshops i bl.a. Las Vegas og de har rigtigt mange gode, flotte og dyre ure, jeg kikkede sidste år på en rolex med så mange diamanter at det kunne dække behovet for kvinderne i enhver forstadskommune i Danmark. Hvidguld, præsidentlænke, safirglas og det hele på. Pris i Danmark + ½ mille.

Prisen den var rimelig ca. 23-24ooo dollar eller til dagens kurs ca. dkr 125-130.000 kr. men hvordan er garantien når du dagen efter besøger en aut. rolexforhandler og han fortæller dig at det er det flotteste ETA værk han længe har set som ligge indeni.

En pudsig ting hos pantelånerne er at man kun får et ur ad gangen og kikke på, man fortæller hvad man kunne tænke sig og derefter går de på jagt i pengeskabet i baglokalet.

For øvrigt har du nok ret i det der med konen, hun har allerede bebudet et der nu skal sten uden på uret, så en bezel slipper jeg nok ikke for - godt at damerolexen er relativt lille i diameter.

Pas godt på urene og jeg selv resten af året, vi går på jagt over there og fortæller senere hvad udbyttet blev, eller om vi kun fik skudt en forbier. Icon_e_wink
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar

Beskeder i denne tråd
California ure - af Bjarne - 04-12-2004, 09:35 PM
Vegas - af bjorn_e58 - 10-12-2004, 08:37 AM
[Intet emne] - af Bjarne - 11-12-2004, 03:47 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)