07-12-2004, 04:36 PM
Føste gang jeg havde mi 47 mm Fiddy på tænkte jeg at de måtte være gale... Nu er det et af de mest brugte! Remmene laves jo i tilpassede størrelser og er ikke noget problem. Der er kvinder der går med 44 mm ure på deres cigartykke håndled.
Nok mest et spørgsmål om at overkomme den første frygt.
Jeg startede selv med en 40 mm, og skiftede snart til 44 og 47 mm.
Panerai laver nok ikke TI modeller i 40 da det lette materiale benyttes til at lette nogle af de store ure, så de er til at holde ud at gå med.Jeg elsker min PAM40, som er et meget let alternativ til en 1A'er - sort skive og meget lettere.
Det eneste 40mm med Titanium er deres Zenith Chronoer, som er lavet i en kombination af titanium og stål. Selve urkassen er TI - alt andet stål. Lænkerne er også 50/50.
Nok mest et spørgsmål om at overkomme den første frygt.
Jeg startede selv med en 40 mm, og skiftede snart til 44 og 47 mm.
Panerai laver nok ikke TI modeller i 40 da det lette materiale benyttes til at lette nogle af de store ure, så de er til at holde ud at gå med.Jeg elsker min PAM40, som er et meget let alternativ til en 1A'er - sort skive og meget lettere.
Det eneste 40mm med Titanium er deres Zenith Chronoer, som er lavet i en kombination af titanium og stål. Selve urkassen er TI - alt andet stål. Lænkerne er også 50/50.
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)