22-11-2004, 07:50 PM
at basis værket i IWC AT er et ETA værk. Det er modificeret af IWC, men netop IWCs brug af ETA/Valjoux værker og deres grad af forbedring/modificering bliver diskuteret heftigt på diverse fora.
Jeg har erfaring med det "gamle" AT (ref. 3636) og det synes jeg er et fedt no-nonsense dykkerur. Specielt i titanium synes jeg, at dette ur er toplækkert. IWC var jo eet af de første firmaer (hvis ikke det første?) til at benytte titanium til ure, så det giver deres titanium ure en lidt historisk vinkel.
Lænken på AT er suveræn. Jeg ville helt klart gå efter en model med lænke. Deres nye gummirem til AT er OK, men sjovest hvis man også har lænken....................
Prøv evt. også at checke diskussions forum´et på iwc.ch
Hvis du søger på aquatimer i arkivet får du en masse links.
hilsener,
rasmus
Jeg har erfaring med det "gamle" AT (ref. 3636) og det synes jeg er et fedt no-nonsense dykkerur. Specielt i titanium synes jeg, at dette ur er toplækkert. IWC var jo eet af de første firmaer (hvis ikke det første?) til at benytte titanium til ure, så det giver deres titanium ure en lidt historisk vinkel.
Lænken på AT er suveræn. Jeg ville helt klart gå efter en model med lænke. Deres nye gummirem til AT er OK, men sjovest hvis man også har lænken....................
Prøv evt. også at checke diskussions forum´et på iwc.ch
Hvis du søger på aquatimer i arkivet får du en masse links.
hilsener,
rasmus

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)