06-11-2004, 09:11 PM
John Artero Skrev:Hej alle gamle og nye brugere.dejligt at se du kommer tilbage. Du var - og vil være en fordel for forummet, som jeg i øvrigt synes er ved at være oppe på et rimeligt antal indlæg igen. Welcome back Sir
Tak for interessen og skulderklap ( ? - som sagt, der er nogle indlæg som åbenbart er slettet - nåede dog aldrig selv at læse dem).
Jeg kommer ikke at stå bag disken hos Mads Laier, når butikken åbner igen - så vidt jeg ved - her i primo november, renoveret og med et nyt koncept.
De tre år, jeg har brugt der, har været sjove og spændende og jeg er glæd af de mange gode kammerat- og vendskaber, der opstod i løbet af den tid - oftest urene i focus.
Hvis det så var en handel eller et ursnak var ikke afgørende.
Jeg synes selv at man skal en gang i mellem revurdere sit liv, hvad man vil og..... gallopere videre! Og det har jeg tænkt at gøre.
Men en livsvarig interesse for ure, det forsvinder ingen steder hen.
Derved meget muligt at jeg dukker op i femtiden i et andet ur-relateret sammenhæng.
Men mere om det, når sagen bliver aktuelt.
Mads Laier sørger - selvfølgeligt - for alle eventuelle garantisager og fortsætter med salg af brugte ure.
Jeg vil i fremtiden - alt beroende på tid og muligheder - deltage forumet, forhåbentligt lidt mere aktivt end i de sidste par måneder.
Tak for alle kunder, venner og kammerater.
Med venlig hilsen - John Artero
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)