Juhu, et lille nyt! EN amatøranmeldelse!
Så blev der sparet lidt SU-kroner op, så der kunne blive plads til en sommergave. Det blev et Oris TT1 diver (44mm) med sort skive! Jeg havde ikke nogen specielle forventninger til uret, andet end at jeg syntes fantastisk godt om designet idet det absolut ikke ligner nogen andre på markedet, samt at prisen passede! Jeg må sige at jeg virkelig er blevet imponeret over hvor emget ur man får til ca 7k!!!. De lægger ikke skjul på at det blot er et afpudset eta, der ligger til grund for deres cal. Lænken er meget lig en oyster lænken, men med den signifikante forskel at den føles gennemtænkt, forstået på den måde at den virker solid og at der er gods/vægt i den, til forskel fra den alm oyster. Glasback er vel et sp om temprement, idet værket jo ikke er synderligt facinerende at skue, så en stålbagkasse ville have været at foretrække!! Låsemekanismen fungerer upåklageligt, og lader til at være solid! På 24 timer har uret vundet knap 5 sek!

Mvh THomas Bech
Svar

Beskeder i denne tråd
Juhu, et lille nyt! EN amatøranmeldelse! - af Thomas Bech - 07-08-2004, 04:32 PM
Tillykke! - af M - 07-08-2004, 05:37 PM
Tillykke! - af Ole S. Møller - 08-08-2004, 10:48 AM
SU - af klaus - 08-08-2004, 01:25 PM
Re: Tillykke! - af Thomas Bech - 08-08-2004, 05:39 PM
Re: SU - af Thomas Bech - 08-08-2004, 05:42 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)