Rolex Daytona - stål
Hej Micar og Morgan,
Jeg er langt hen af vejen enig med Morgan - dog er jeg ikke helt enig i at man kan dele det op i samlerure og ikke samlerure og man derfor skal frygte at gå med en stål Daytona - hvis det var 18 karat guld var jeg enig - men netop fordelen i en stål Daytona er, at du kan gå med det lige så meget du vil, hvis du så en dag vil sælge det 10 år efter - sender du det ned til Klarlund og får det poleret op - denne ene gang vil stadig holde kanterne sprøde og flotte samtidigt med du får lynetten skiftet koster ca. 1400 DKK - poleringen er inkl. i et service af uret... Ergo kan du efter 10 år, hvor et stål Daytona i mellem tiden højst sandsynligt er steget kraftigt i værdi - sætte det i stand for ca. 1400 DKK og sælge det i meget god stand (kræver naturligvis du har beholdt box og papirer) - og hvis du kan nænne det Icon_e_sad . Dermed ikke sagt at et NOS eksemplar fra 2000 med alle boks og papirer i Zenith-udgave Icon_cool ikke er en god/bedre investering end en lettere brugt fra 1994... men anskaffelsesprisen er også forskellig.

/Jan
Svar

Beskeder i denne tråd
Rolex Daytona - stål - af MICAR - 03-07-2004, 03:10 PM
Re: Rolex Daytona - ståel - af morgan - 03-07-2004, 07:41 PM
Rolex Daytona stål generelt - af Jan Sørensen - 07-07-2004, 11:19 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)