23-06-2004, 09:36 PM
bkjeldsen Skrev:Hej med jer alle sammen!!
Jeg skal lige hører jer om jeg er den eneste der syntes at dette forum er gået meget ned i tempo, jeg syntes under alle omstændigheder at der mangler en del i forhold til det gamle forum.
Jeg syntes også at handlen med luxus ure er gået meget ned generelt hos private sælger.
Man skal åbenbart have en ur-forretning for at kunne sælge ure idag.
Det var såmænd bare lige det jeg ville sige.
Kjeldsen.
Jeg kan ikke være enig. Synes det går fint fint .... Forskellen på det gamle og det nye forum er jo, at det hele er delt op, hvilket måske kan give det indtryk at der "sker mindre". Men det er nu ikke min fornemmelse. Man kan under tilmeldte brugere (der er desværre såvidt jeg kan se/fornemme en hel del som uvist af hvilken grund, konsekvent ikke tilmelder sig som sådanne, men i stedet vælger en mere eller mindre anonym "tilværelse" som gæster
Mht til salg kan jeg heller ikke være enig. Hvis man tjekker rubrikken over solgte ure, så sker der jævnligt noget - fra privat til privat. Men et salg afhænger selvfølgeligt af, om man har noget andre vil købe - udbud og efterspørgsel ...noget er svært omsætteligt, for dyrt osv. og så sker der ikke noget .... Men generelt synes jeg, som nævnt ikke just at der er tale om at køb og salg af ure mellem private er gået i stå - tværtimod. Det er ikke kun forhandlere der sælger ....

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)