02-06-2004, 09:31 AM
Hej Jan
Mange tak for din tid og kommentar!
Uret er i 18k guld, lænke: præsident, samt skulle være fra sidst 90.
Og nej jeg er og har ikke været så heldig at eje et Rolex.
Det er korrekt, at jeg muligvis kan få en mindre rabat hos en forhandler.
Lektien her er vel som med biler, (så vidt jeg er orienteret - måske den store manglende interesse, blot bilen kan køre -
via min mand - stort grin!) lidt har man vel hørt og lært af de vise ord der er blevet sagt og diskuteret, mand og mand imellem -
når bilen først er trillet over fortovet så er mindst 10.000 revet af prisen!
Dermed sagt, at dette Rolex er brugt!
Forhåbentlig (til min fordel) er sådan et ur heller ikke ret omsætligt i DK??? Taget ud fra den betraktning at der ikke findes mange lady-ure til salg (2.hand) i den prisklasse ligeledes her i Danmark!
Men dette er dog blot et rent gæt!
Er lidt tja "træt" af, at der ikke medfølger boks og papirer, hvilket jeg ved ikke er en fuldstændig garanti for at alt er ok, men ville gerne give 5.000 kr mere, da jeg syntes det ville være mest rigtigt, men det er måske et forkert synspunkt, da det jo er selve uret der tæller???
I øvrigt at jeg ikke sådan at "slå af pinden", du skriver:
Indlæg ikke ment til at afskrække kun til overvejelser inden køb i den prisklasse - held og lykke med købet...
Alle kommentarer til mit indlæg gør mig blot klogere, og det kan jeg kun takke jer for!
Mange tak for din tid og kommentar!
Uret er i 18k guld, lænke: præsident, samt skulle være fra sidst 90.
Og nej jeg er og har ikke været så heldig at eje et Rolex.
Det er korrekt, at jeg muligvis kan få en mindre rabat hos en forhandler.
Lektien her er vel som med biler, (så vidt jeg er orienteret - måske den store manglende interesse, blot bilen kan køre -
når bilen først er trillet over fortovet så er mindst 10.000 revet af prisen!
Dermed sagt, at dette Rolex er brugt!
Forhåbentlig (til min fordel) er sådan et ur heller ikke ret omsætligt i DK??? Taget ud fra den betraktning at der ikke findes mange lady-ure til salg (2.hand) i den prisklasse ligeledes her i Danmark!
Men dette er dog blot et rent gæt!
Er lidt tja "træt" af, at der ikke medfølger boks og papirer, hvilket jeg ved ikke er en fuldstændig garanti for at alt er ok, men ville gerne give 5.000 kr mere, da jeg syntes det ville være mest rigtigt, men det er måske et forkert synspunkt, da det jo er selve uret der tæller???
I øvrigt at jeg ikke sådan at "slå af pinden", du skriver:
Indlæg ikke ment til at afskrække kun til overvejelser inden køb i den prisklasse - held og lykke med købet...
Alle kommentarer til mit indlæg gør mig blot klogere, og det kan jeg kun takke jer for!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)