23-04-2004, 01:44 PM
Hej Jens
Jeg har personligt handlet flere gange på Ebay og er ikke blevet snydt.
Hvilket Rolex ur kikker du efter
MVH
René
Jeg har personligt handlet flere gange på Ebay og er ikke blevet snydt.
Hvilket Rolex ur kikker du efter
MVH
René
MikaelHansen Skrev:jensj Skrev:Jeg springer lige ud i det.
Jeg går og "kigger" efter et Rolex ur og har med interesse læst annoncer såvel på vintageure som hos forhandlere af nye ure.
På Ebay er udbuddet stort og jeg har tidligere købt hifi udstyr den vej uden nogen problemer.
Nu er prisen dels en anden dels er der usikkerheden omkring varens ægthed - mulighed for at kontrollere uret forinden.
Er der blandt brugerne på dette forum nogen som har erfaring med Ebay gerne med oplysning om troværdige forhandlere så hører jeg meget gerne herom.
Hilsen Jens Jacobsen
Har selv handlet en del ure på eBay - både den tyske og den engelske. Forholdsvis let og smertefrit.
Husk at køb af ure på eBay kræver lidt risikovillig kapital - specielt hvis det er dyrere ure vi taler om. Sælger kræver i 99,999% af tilfældene forudbetaling, hvorefter uret sendes når beløbet er indgået på sælgers konto. Så, hvis du ikke har 100% tillid til, at sælger også sender varen, så lad hellere være med at kaste dig ud i et "købsprojekt".
Har personligt ingen problemer haft, men der er uden tvivl mange som kan fortælle en anden historie ....

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)