07-05-2012, 08:36 PM
Kun mit synspunkt med dress/disk divers er der taget flest valg som skal gøre at uret tager sig flot ud,
hvor der med seriøse divers et taget flest valg ud fra at uret skal kunne virke optimalt under vandet.
Det er kort fortalt og ja der er flere ure som lægger sig lidt i begge lejre,
men så er det ens smag kommer ind i billedet
Jeg kommer aldrig til at være rigtig vild med en POer og flere ting på den gør at den for mig altid vil være en dress/disk diver,
men der er ingen tvivl om at mit syn på modellen også hænger sammen med at jeg som nævnt generelt ikke bryder mig ret meget om den.
Vi deler synspunkter her JK også for at prøve at forstå andres synspunkter og hvem ved måske få udvidet ens horisont
men behøver jo ikke læser med eller deltage hvis man finder det hoved rystende
hvor der med seriøse divers et taget flest valg ud fra at uret skal kunne virke optimalt under vandet.
Det er kort fortalt og ja der er flere ure som lægger sig lidt i begge lejre,
men så er det ens smag kommer ind i billedet
Jeg kommer aldrig til at være rigtig vild med en POer og flere ting på den gør at den for mig altid vil være en dress/disk diver,
men der er ingen tvivl om at mit syn på modellen også hænger sammen med at jeg som nævnt generelt ikke bryder mig ret meget om den.
Vi deler synspunkter her JK også for at prøve at forstå andres synspunkter og hvem ved måske få udvidet ens horisont
men behøver jo ikke læser med eller deltage hvis man finder det hoved rystende
Yoshikazu Akahane. 28/+50.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)