04-04-2015, 11:16 AM
smilla Skrev:Super flotte billeder af et fedt ur jeg har også kik på et sumo men det bliver nok den sorte version. Hvordan er remmen? Mener jeg har læst at den trækker lidt ned på den samlede oplevelse
Takker
Jeg kan kun sige, spring ud i det - du bliver ikke skuffet !!
Jeg havde også hørt, at lænken skulle være urets svage punkt - men jeg må indrømme, at efter at have fået uret i hånden og på armen, så er det ikke tilfældet. Massive led, massive end-links og en lås med 4 justeringshuller og dive-extension......... lænken føles solid og er meget behagelig at have på, samt er ikke ligeså voldsomt tyk som f.eks. på mange mikromærke ure og på andre ure som f.eks. Oris. Det er selvfølgelig smag og behag og nogen vil måske mene, at lænken virker tynd i forhold til urkassens tykkelse - men det synes jeg personligt ikke er tilfældet.
Lænkens eneste "svage" punkt er måske, at leddene ikke er med skruestifter, men er med almindelige stifter og låseringe. Havde den haft skruestifter, så havde det hele været perfekt - men de almindelige stifter fungerer og er ikke noget, som man lægger mærke til.
Og igen ............ hvis det er det eneste svage punkt, når man tager urets pris i betragtning !!
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)